تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/12/13 - 11:54
کد خبر: 498059

معرفی انواع ماکت های اسباب بازی ( ۸ نوع محبوب )

معرفی انواع ماکت های اسباب بازی ( ۸ نوع محبوب )

اولین و شاید محبوب ترین ماکت ها ، ماکت مینی بوس و اتوبوس می باشد که شامل انواع اتوبوس ، مینی بوس ، ماکت اسباب بازی بی آر تی و غیره می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از محبوب ترین دسته ی اسباب بازی ها ماکت ها محسوب می شوند که قصد داریم در این بخش به معرفی انواع ماکت های اسباب بازی پرداخته و در ادامه برخی از پرفروش ترین هر دسته را برایتان معرفی خواهیم کرد.البته در همین ابتدا این نکته را خدمت شما بگوییم که ماکت ها با اسباب بازی به طور کل 2 دسته ی متفاوت هستند چرا که اسباب بازی ها قابلیت بازی کردن ، حرکت دادن و غیره داشته و معمولا از لحاظ قیمتی هم ارزان تر هستند اما ماکت بیشتر جنبه ی دکوری و تزیینی داشته و قابیلت بازی کردن ندارند که اگر در این صفحه کلمه ی ماکت را در کنار اسباب بازی آورده ایم به این دلیل است که طرز فکر و چیزی که در بین عموم رایج است ، ماکت ها جزو اسباب بازی ها محسوب می شوند ولی در واقعیت این طور نیست.

 اسامی انواع ماکت های ماشینی :

  • ماکت مینی بوس و اوتوبوس
  • ماکت ماشین آلات خدمات شهری
  • ماکت راهسازی و معدن
  • ماکت کشاورزی
  • ماکت هواپیما و هلی کوپتر
  • ماکت تریلی و کامیون
  • ماکت موتور سیکلت و دوچرخه
  • ماکت جنگی

معرفی ماکت مینی بوس و اتوبوس :

اولین و شاید محبوب ترین ماکت ها ، ماکت مینی بوس و اتوبوس می باشد که شامل انواع اتوبوس ، مینی بوس ، ماکت اسباب بازی بی آر تی و غیره می باشد.

ماکت اتوبوس عقب کش مدرسه بزرگ :

یکی از محبوب ترین های ماکت مینی بوس و اتوبوس ، اتوبوس مدرسه است که یک کالای با ارزش و محبوب بوده و میتواند هدیه ی خوبی برای دکور باشد.

ماکت ماشین آلات خدمات شهری :

یکی از محبوب ترین انواع ماکت های اسباب بازی ، ماکت ماشین آلات خدمات شهری می باشد که تمامی ماشین های خدمات شهری را شامل شده است.مثلا از پر فروش ترین آنها میتوان به ماکت تاور اسکرین ، ماکت پمپ بتن ، ماکت لودر ، غلتک ، بیل مکانیکی ، فینیشر آسفالت ، حمل زباله ، جرثقیل تلسکوپی ، لیفتراک و غیره می باشد.

ماکت فلزی لودر:

ماکت فلزی لودر

از محبوب ترین ماکت های جزو ماکت ماشین آلات میتوانیم به ماکت فلزی لودر اشاره کنیم که جنس فلزی ، وزنی تقریبا 900 گرم و کاملا مشابه نمونه واقعی طراحی شده است ، اشاره کنیم.

معرفی ماکت راهسازی و معدن:

ماکت راهسازی و معدن هم نیز یکی دیگر از انواع ماکت های اسباب بازی می باشد که چنانچه علاقه مند به ماکت های راه سازی دارید میتواند گزینه ی خوبی برای دکوراسیون و کادو باشد.از محبوب ترین انواع ماکت های این دسته میتوان به بیل مکانیکی  ، لایروب ، میکسر و غیره اشاره کرد.

ماکت فلزی بیل مکانیکی :

چنانچه خرید بیل مکانیکی دارید پیشنهاد میکنیم به سراغ بیل مکانیکی بزرگ مدل hui na toys  مقیاس 1 به چهل بروید چرا که هم کادوی ارزشمندی است و هم جزییات نمونه ی واقعی به خوبی در آن رعایت شده است.وزنی حدودا یک کیلوگرم داشته و تمامی مفاصل آن متحرک می باشد.

معرفی ماکت کشاورزی:

یکی از جذاب ترین انواع ماکت ها ، ماکت های کشاورزی هستند که در واقع همان ماکت هایی هستند که مربوط به ماشین آلات کشاورزی می باشد.مثلا انواع تراکتور ، ماکت حمل الوار و غیره

ماکت فلزی لودر حمل الوار

شاید باورش برایتان سخت باشد اما حتی ماکت فلزی حمل الوار نیز طراحی شده است که جنسی کاملا فلزی ، با طولی حدودا 20 سانتی متر و با کیفیت عالی طراحی شده است.

ماکت هواپیما و هلی کوپتر:

ماکت های هواپیما و هلی کوپترها هم از انواع ماکت های اسباب بازی است که میتوانید با خرید آنها کادوی با ارزشی را هدیه داده و یا اینکه دکوراسون خود را از انواع ماکت ها تکمیل کنید.

هلیکوپتر فلزی آپاچی سبز تیره

یکی از پر فروش ترین های این دسته هلیکوپترهای جنگی هستند که قابلیت عقب کش و چرخش پره ها را داشته و جنسی فلزی دارند.

معرفی ماکت تریلی و کامیون :

از دیگر دسته بندی انواع ماکت های اسباب بازی میتوان به ماکت های تریلی و کامیونی اشاره کرد.این ماکت ها را میتوان پر فروش ترین بخش دانست چرا که محبوبیت ماشین های سنگین و هم چنین رعایت جزییات در آنها بیشتر از بقیه می باشد.ماکت های تریلی مرسدس بنز ، ولوو ، اسکانیا ، تریلی خودرو بر ، تانکر دار و غیره جزو این دسته نیز هستند.

ماکت فلزی تریلی حمل بیل مکانیکی

ماکت تریلی حمل بیل مکانیکی

ماکت فلزی تریلی حمل بیل مکانیکی طولی حدودا 40 سانتی متر ، خاصیت جدا شدن تریلی از بیل مکانیکی  ،قابلیت جدا شدن تریلی از کشنده ، داشتن سطح شیب دار جهت سوار و پیاده کردن بیل مکانیکی ، خم شدن سر تریلی و غیره را دارد.

کلام آخر

ما در این بخش به شما 8 نوع از انواع ماکت های اسباب بازی و هم چنین پر فروش ترین ماکت از هر نوع را گفته ایم و اشاره کردیم که این ماکت ها جنبه ی تزیینی و دکوری و هدیه دادن داشته و گزینه ی خوبی برای هدیه به کودکان و بازی کردن ندارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top